woensdag, augustus 15, 2007

Auw, mijn rug

Het is weer lekker druk, van vakantietijd merk ik niets. Eerst de succesvolle Parool-actie en nu weer allemaal nieuwe wijnen die voor extra omzet zorgen. Als ik de nieuwe oogstjaren meetel heb ik gisteren 10 nieuwe wijnen binnen gekregen: 6 pallets! Om dat allemaal kwijt te kunnen moest ik eerst twee pallets verstapelen en nog eens twee nieuwe afstapelen en verdelen in de hoeken en gaten. Het staat dus bommetjevol, maar het vliegt er ook met dozen tegelijk uit. Da's maar goed ook, want begin september komt er alweer een pallet aan, van Elgin Vintners.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Udo, als je er 20 in een bakkie kunt krijgen, kun je er ook een in zo n pallet laten stoppen.....


sorry, helemaal fout, ik weet het

je H

Robert Koopman zei

Udo, waarom laat je je vader het zware werk niet doen?.....

Chocolademousse was overigens heerlijk....:-)
Ik begrijp dat jouw vriendin chocolade-mousse-beton maakt?
Dat is best handig.....als je een huis bouwt...:-)

jajaja, pilletjes innemen, ik weet het.

Anoniem zei

Robèrt, ik deed vandaag het zware werk al. Udo moest uitgebreid lunchen met een belangrijk wijnjournalist en werd onderworpen aan een "diepte" interview. Als je het mij vraagt ging het over de diepte van het glas en hoe ver je daarin kon kijken!. Enfin, nu heb ik pijn in mijn rug en de direkteur van Winematters zegt waarschijnlijk: "Gaat best lekker zo"
Groet, Ruud

Robert Koopman zei

Ik was al bang voor zoiets...

Door zo'n diepte-interview krijg jij straks nog meer te sjouwen....

Ruud, ik heb medelijden met je!