zondag, april 08, 2007

Weinig

De proeverij bij de deli-zaak was geen succes, na twee dagen staan heb ik 48 flessen verkocht. De meeste mensen lopen verzenuwd voorbij, boodschappen doen voor de Pasen. Anderen kijken verschrikt een andere kant op als ik hun vraag of ze wat wijn willen proeven. We wonen in de verkeerde buurt, bij een verkeerd winkelcentrum. Maar je moet alles een keer proberen!
Morgen op jacht naar een Telegraaf, daar staan als het goed is twee wijnen van WineMatters in aabevolen.

2 opmerkingen:

Robert Koopman zei

Maak je niet druk om die krant te zoeken. Ik krijg hem in de bus. De maandagkrant bedoel je?
Ik wil hem gerust naar je toe sturen.

Udo zei

het is een speciale zondagskrant die op maandag verschijnt, door Pasen. Als ik hem morgen niet kan kopen mail ik je even , dankie