zaterdag, november 11, 2006

Verslag

Op de weblog van Erik Bimmel staat een verslagje van de laatste proeverij in Bergen. Op de foto´s lijkt het rustig, er waren toch 56 deelnemers!
Quote: De vriendelijke man achter de tafel vertelde honderd uit over de wijnhuizen, de wijnen en hun makers. Allerlei interessante wetenswaardigheden, anekdotes en trivialiteiten begeleiden de wijnen. Vooral de 'Groot Parys - Chardonnay', met daarin een bos hout waar je u tegen zegt, maakte indruk op mij! Maar ook de eerste wijn: 'New World - Chardonnay' een unwooded chardonnay, was direct een voltreffer.
De vriendelijke man is dus mijn vader, die zo enthousiast over de wijnen kan vertellen dat iedereen met een paar flesjes de deur uitgaat!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahaha he Udo wel werk van maken he als je vader bij je werkt...krjig je hier geen 50+ toeslag voor :-)

Anoniem zei

Vaders krijgen geen salaris....:-)

Anoniem zei

Leuke blazer Ruud !!

je Hendrik

Anoniem zei

Dank je wel Hendrik, ik heb alléén maar blazers!. Het is vandaag trouwens wel "blazerdag" zie ook:
http://pardonproost.blogspot.com/2006/11/open-brief-aan-het-perswijnfossiel.html
Groet, Ruud

Anoniem zei

Ik heb er een voor mijn verjaardag gekregen!!!!
Heb ik wat om 3-2-2007 aan te trekken.

saludos