donderdag, december 07, 2006

De computer

Privé is het al een hele opgave om een dagje zonder computer te leven, maar zakelijk is het nog erger. Omdat we al weken problemen hebben met het verzenden van email ging de desktop gisteren naar de computer dokter. Die heeft het probleem niet kunnen oplossen, maar ik besef des te beter hoe afhankelijk je van zo'n machine bent. Niets meer kunnen mailen, geen facturen kunnen maken, bestellingen niet zien. Maar nu staat hij er weer en ga ik proberen een 'work-around' te maken om toch te kunnen mailen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het niet kunnen verzenden van e-mails is toch een kwestie van instellingen? Die instellingen kunnen overigens "veranderen" door virus-activiteit.

Een beetje PC-kenner moet daar mee overweg kunnen.

Jammer dat ik wat te ver weg woon want ik had dat, kosteloos, willen oplossen. Ik doe niet anders bij anderen terwijl ik daar zelf nooit, echt nooit, last van heb.

Probeer wel een privé PC en een zakelijke PC te hebben. Klungel fijn met de eerste maar "bescherm" de laatste goed!

Udo zei

tsja, alle instellingen staan goed en de computerdokter én de provider kunnen het niet oplossen. Ik werk nu met een gratis account waarbij een smtp server hoort, dat werkt. Ik krijg alleen alle mails nu twee keer binnen...

Anoniem zei

Udo, mijn jongste zoon is een EXPERT, doet zijn kunstjes ook bij b.v. Pon holding
Over het aantal flessen moeten we onderhandelen :+

je Hendrik