donderdag, september 24, 2009

Jarig: drie jaar geworden!

Eerlijk gezegd was ik het glad vergeten tot er net een felicitatie-mail in de inbox viel. Vandaag op de kop af bestaat WineMatters drie jaar! Lees deze posting nog maar eens. Wat een spannende tijd was dat. Nu loopt alles goed en komen er steeds meer klanten bij. Voor nieuwe proeverijen op aparte locaties maak ik me niet druk. Gisteravond een proeverijtje voor 32 mensen van AXA en Reaal in Kasteel Amerongen. Vanavond voor 32 mensen van de PV van Reaal in Alkmaar. Morgen zo'n 260 flessen brengen naar twee Horeca-zaken: Engelenburg en Wijnbar Boelen. Straks breng ik 150 flessen weg voor verschillende privé-klanten. Samengevat: het gaat heel goed, de zomerdip is volledig voorbij en ik heb alle vertrouwen in het najaar. Op naar mijn vierde verjaardag!

2 opmerkingen:

Robert Koopman zei

Kijk eens aan, gefeliciteerd!
Goed om te lezen dat de zaken goed gaan.
Alleen een beetje jammer van Reaal, slechte ervaringen mee.....

Hans Stok / NIPPER zei

Hoi Udo,

Gefeliciteert !
En dat de kleine maar heeeeel erg oud mag worden, maar niet té groot, zodat het haar persoonlijke vakmanschap en enthousiasme/passie gaat verliezen.

Want Wine Matters en niet de Big Business.

Cheers !

Beste groete,

Hans.