zaterdag, november 03, 2007

WineMatters in Perswijn

Een spannende dag, als het goed is ligt Perswijn zo in de bus. Die is altijd leuk om te lezen, maar nu sta ik er in met een twee pagina's groot artikel. Rene van Heusden heeft me enkele maanden geleden geïnterviewd en hij heeft vijf van mijn favoriete wijnen geproefd. Ik weet al dat hij ze lekker vind, maar hoe pakt het artikel uit?
Verder heb ik nogal wat Zuid-Afrikaanse Bordeaux-blends ingestuurd voor een proefthema en ik heb stille hoop dat die er heel goed uit gaan komen. Tenslotte is de Simonsig Vonkelwyn 1999 beoordeeld en die staat in de finale top-10 van Sprankelend, dat moet dus wel een hoge score zijn. Ik ben al bezig om wat extra voorraad naar Nederland te halen, als hij de finale wint verwacht ik toch extra vraag ernaar.

Laat die Perswijn maar komen!

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Je wijnen komen daar heel goed uit de verf...:-)
Maar dat zagen we wel aankomen!
Toch leuk dat je ook daar erkenning krijgt.

Ga zo door!