woensdag, oktober 11, 2006

Profi

Ik verkoop een wijn van het uiterste zuidelijkste puntje van Afrika: Black Oystercatcher. Dat ligt bij Elim in de Cape Agulhas regio. Niets dan modder, kiezels en wind daar én een paar wijngaarden. Omdat ik daar als eerste en enige wijnhandelaar verzeild ben geraakt ben ik de eerste ter wereld die die wijn verkoopt. Tot nu toe werd alles in de regio verkocht, maar ik heb 600 flesjes bemachtigd. En omdat het zo lekker knullig eruit ziet heb ik de rekening even gescand.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is leuk!

Moet blijkbaar ook beginnnen...
En maak nooit facturen in de trend van xxxxxx01 want dat ziet er wel erg leuk uit.....:-)

Mijn flesje ligt koud te worden. Als ze hier (=thuis) niet opletten maak ik het open!

Anoniem zei

De factuur is misschien knullig, maar de wijn helemaaaaaaaaaal niet. Geniet ervan Robèrt!