zaterdag, november 28, 2009

Lekker weekend

Voor veel mensen is het weekend er om te ontspannen. Voor mij niet, dan is het werken geblazen.
Vanochtend ging iets na 06:00 de wekker en de eerste stop was de opslag om 396 flessen wijn in te laden. Op naar Hoofddoprp om mijn broer te helpen verhuizen. Eerst nog in de regen, later gelukkig droog.
Van daaaruit rechtstreeks naar Brummen om de flessen af te leveren. Op de terugweg nog 12 flessen voor een nieuwe klant in Amsterdam. Snel naar huis, computeren. Terug naar de opslag om die proberen klaar te maken voor de open dag morgen. Twee pallets wijn versjouwd, maar ik red het niet en verplaats de proeverij naar boven bij de bovenbuurman. Zo rond 18.00 weer thuis, computeren en eten en verkleden want om 20.00 moet ik in Assendelft zijn voor een proeverij die ik geef. Waarschijnlijk ben ik dan om 23.00 thuis. Morgen 09.00 naar de opslag om daar verder te gaan met opruimen en klaarzetten.
Dat zeg ik: lekker weekend!

Geen opmerkingen: