vrijdag, juni 06, 2008

Wedstrijd

Ik ben gek op wijnwedstrijden, vorige week de derde plaats met twee teamgenoten (Wim de Leeuw en mijn vader) bij de Grand Prix St Hubert en komende week zit ik in de halve finale van de Vinoloog van het Jaar wedstrijd:

Beste VVN-lid,

Gefeliciteerd!
Jij bent met nog 15 andere leden doorgedrongen tot de Halve Finale van de wedstrijd Vinoloog van het Jaar.

Halve Finalisten zijn:

Anton van Balveren
Danny van Leersum
Dirk Vanhorenbeeck
Emmy Hendriks
Guido Berbers
Guus Schuijt
Guus van Dijk
Hanneke van Bruggen
Hans Meijs
Harry Wernert
Henk Leurs
Jan Rokyta
Jan Vegter
Mick van Oppenraaij
Paul Kraanen
Udo Göebel


Deze wedstrijd heb ik twee keer eerder gewonnen (2002 en 2005) en nu ga ik proberen als enige vinoloog de prijs voor de derde keer te winnen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je Ado had geheten i.p.v. Udo, dan had je nu reeds bovenaan gestaan!
Ruud.

Udo zei

ach, alles scores worden weer op 0 gezet, maakt niet uit waar je staat

Anoniem zei

Wanneer is de wedstrijd?
(en Ruud heeft het over het alfabet, niet over je proefresultaten)

Udo zei

maandag 16 juni 20.00

Robert Koopman zei

Udo, het zou echt geweldig zijn als je het weer werd!
Eigenlijk moet je het ook gewoon weer worden....

Ik zal voor je duimen.
Kan dat de heeeeeele dag dien, heb toch niets beters te doen, en als je dan wint dan heeft mijn dag toch nut gehad!!