zaterdag, juni 09, 2007

Voor Robèrt


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja Robèrt, zoals ze op het wijnprikbord vaak beweren: alles in het kader van "de opleiding" Ik zie nu dat ik zelfs bier nuttig, het moet echt niet gekker worden!!De dame heeft me zekker een beetje in de war gemaakt! :)
Ruud.

Robert Koopman zei

Maar wel weer dat vrouwelijke schoon aan je zijde....:-)

Ik heb het vermoeden/ begin te vrezen dat er zo nog 100-en foto's van je bestaan.

Geluksvogel!

Drank en vrouwen. Is er iets mooiers?

Anoniem zei

Udo, dit is wel erg veel mannengedoe. Wordt het niet tijd eens een leuke foto van je vader met zijn EIGEN vrouw te plaatsen???? Je vader heb ik al onderhanden genomen en nu ben jij aan de beurt.

Robert Koopman zei

Wat!?!?!

Heeft Ruud ook een eigen vrouw??
Waarom zien we die nooit?

Maak er een quiz van, plaats 3 foto's van Ruud met vrouwen en laat me raden....:-)

3 foto's van Ruud vinden met een vrouw aan zijn zijde is een makkie. Nee, dan één zonder, da's pas moeilijk!

Anoniem zei

Ik was er bij daar in die kroeg, en binnen 2 minuten was het al zo ver ..........

Anonymus H

Robert Koopman zei

Maar de foto van ruud met zijn eigen vrouw is blijkbaar moeilijk....:-)

Anoniem zei

Mannen en haantjesgedrag: bah!

Robert Koopman zei

Beste Christine,

Haantjesgedrag? Nee, daar gaat het echt niet over.