zaterdag, juni 30, 2007

Verzin een fotobijschrift...


5 opmerkingen:

Anoniem zei

"Ik bak de beste Vegaburgers van Zuid-Afrika"!
Is dat niet die dame van 11 foto's terug waarmee ik een biertje dronk in Kaapstad?
Ruud

Robert Koopman zei

Waar is Ruud?

Anoniem zei

Beste Robèrt, ik nam de foto!!
Ruud.

Robert Koopman zei

:D :D

Je had er mee te maken! Ik wist het ik wist het...:-)

Maar wel een vreemde foto, bbq is niet "aan" en wat heeft ze in haar handen?

Maar als je om die lieftallige dame heenkijkt zie je wel een fantastisch uitzicht!

Anoniem zei

Robèrt, wat ze allemaal in haar hand had is niet relevant. ik zal het uitzicht beschrijven. We staan hier op het "Bloubergstrand". Achter haar zie je de Tafelberg en rechts daarvan het bobbeltje met de naam Lion's Head en als de foto wat groter was geweest dan had je "Robbeneiland" kunnen zien liggen aan de uiterste rechterkant.
Het vuur van de BBQ is inderdaad nog niet aan, maar de vraag was wil je de Vegaburger Rare or Done.
Groet, Ruud