dinsdag, juli 11, 2006

Woesj Woesj

Wat een pret had ik vanmiddag, met de vieze auto door de autowasstraat. Ik heb er een ontdekt waar je in mag blijven zitten, linkervoorwiel op een lopende band, in zijn vrij en alles gaat vanzelf. Eerst allemaal schuim, de pret is allang begonnen. Dan van die grote rollen, heen en weer, keihard. Dan een heel zootje water en hopla van die schuimrubberen (?) repen die heen en weer slingeren. Fijn afgemaakt met hete was en helaas doemt de droger op. Het kan me niet lang genoeg duren, een strippenkaart met korting lijkt me wel wat.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Udo,

Zó lang ben je toch niet weggeweest dat je deze wasstraten niet kent?

Ik woon zelfs vlakbij één van de langste wasstraten van Europa, zeggen ze zelf, en het is wel geinig.
Vooral onder het poetsgedeelte met van die gele lange stroken. Net of je onder een bananenrokje doorgaat.....:-)

Anoniem zei

schoonsuus zegt: Jeumig Udo; verveling ofzo? Andere spannende dingen om te doen:
- de lichten in de badkamer uit doen en naar de lampjes op de draaiende wasmachine kijken
- zappen tot dat je twee kanalen hebt gevonden waar tegelijkertijd dezelfde commercial wordt uitgezonden
- vlokken op je brood doen en hopen dat je een dubbele vlok hebt
- planten water geven net zolang tot het water NET niet over het randje loopt

veel pret!

Anoniem zei

Na je avonturen in Zuid Afrika mogen we nu avonturen in de wasstraat mee beleven! Woesj-woesj kan niet wachten. Mag ik misschien een suggestie doen?

Anoniem zei

Waar is het adres van die leuke carwash? Wel even waarschuwen dat je geen kleine kinderen meeneemt!

@schoonsuus: die tips die je geeft zijn perfect voor depressieve personen.... Ik ga ze meteen uitproberen!