maandag, mei 15, 2006

Doorbraak

Vandaag weer eens kwaad opgebeld naar Pretoria: niemand nam de telefoon op. Dan maar weer eens naar Home Affairs in Paarl, en eindelijk trof ik mw. Van Dyk in een goede bui. Zij ook bellen naar het hoofdkantoor. Ook niemand te pakken gekregen, zij kwaad en ik tot aan de elleboog ... Ik werd naar Kaapstad gestuurd en had zelfs een naam om naar te vragen. Alleen zij was er even niet, net naar lunch volgens de collega's. Affijn na drie uur wachten wist niemand meer zeker of ze nog wel terug zou komen en zij was de baas dus niemand kon me helpen. Na heel zielig kijken ging iemand mijn verhaal checken en ja hoor nu ben ik in het gelukkige bezit van een zogenaamd form 20. En daarmee mag ik de beslissing van Pretoria legaal afwachten!!! Dus ik ben niet langer illegaal, hoi, hoi, hoi.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Actueel thema Udo...in Nederland stuikelde het kabinet vanacht bijna over een gevalletje statenloosheid. Mocht het nou helemaal mislopen dan is er voor jou (denk ik) ook wel ergens een denktank te vinden.

Anoniem zei

Denktank, wijntank, same difference.

Anoniem zei

Nu maar hopen dat je geen foutje hebt gemaakt met de spelling van je naam of de exacte cijfertjes van je geboortedatum.

Anoniem zei

Udo kan zijn geboortedatum goed onthouden! Hij is een echte Soixante-neuf man met geboortedatum
6-9-69.

Anoniem zei

Ghe ghe ghe...zo kan ie niet verwekt zijn in ieder geval...

Anoniem zei

Ghe ghe ghe...zo kan ie niet verwekt zijn in ieder geval...

Anoniem zei

Maarten begint er zelfs van te stotteren.....

Is inderdaad wel makkelijk te onthouden en 9-6-96 is net even te jong om daar een jaar te werken.