woensdag, november 23, 2011

Einde

Ik merk dat ik de laatste tijd niets meer op mijn blog heb gezet en het is beter om er definitief een einde aan te geven. Dit is dus de laatste posting hier, het 1278e bericht. Ik werk met veel plezier op Facebook. Dat is sneller, interactiever en leuker. Enige nadeel is dat je aangemeld moet zijn, maar dat is dan niet anders.

Ik heb twee Facebook accounts.
Privé: www.facebook.com/udo.goebel

WineMatters: www.facebook.com/WineMatters

De inhoud van de blog laat ik staan, is een mooi archief van alles wat er afgelopen jaren is gebeurd.

Tot op Feestboek?

4 opmerkingen:

Unknown zei

Such a nice post u have

Partition Planters

wijnklimaatkast zei

Leuke website. Altijd leuk om te zien dat mensen zo gepassioneerd zijn over wijn. Wijn is overigens veel lekkerder als het wordt bewaard in en wijnklimaatkast
. Mensen gooien vaak een fles in de koelkast en daarna gelijk drinken. Een normale koelkast is echter te koud om wijn op de juiste temperatuur te serveren.

wijnklimaatkast 2 zones zei

ga zo door!

Anoniem zei

kriptovaliuta bitkoinas