zondag, december 19, 2010

19 cm

Het gebeurd me gelukkig niet vaak maar afgelopen dagen was ik ziek. Donderdagavond was het opeens klaar, een 'wegtrekker' van jewelste. Gevolg: drie dagen geen druppel wijn gedronken, bah. Vandaag gaat het alweer een stuk beter, de eetlust komt weer terug, géén hoofdpijn, buikpijn en misselijkheid meer. Misschien dat er straks een voorzichtig eerste slokje geprobeerd gaat worden?

Voor de zaken had het gelukkig weinig gevolgen, ook de sneeuwbuien zijn overwonnen dankzij de fijne hulp van mijn vader en vriendin. Geen klant zal gemerkt hebben dat ik zelf ziek was. Morgen kan ik waarschijnlijk zelf ook weer aan de slag, laatste week voor de kerst moet er nog wel wat gebeuren.

Ben net voor het eerst na de sneeuw naar buiten geweest om eens te kijken hoeveel sneeuw er nou eigenlijk gevallen is, in ieder geval 19 cm in onze tuin!



Geen opmerkingen: