woensdag, maart 02, 2011

Goede dag, slechte dag

De dag begon goed, ik kon eindelijke een grote order naar Alkmaar brengen. Het was wachten op levering van wijn uit Zuid-Afrika. Die bestelling kwam gisteren binnen, tot mijn grote schrik 13 pallets! Goed, daarvan gingen 54 flessen (voor een kleine € 1.000,- handel) naar een nieuwe klant. Dan rij je over de A9 waar aan de weg wordt gewerkt. Kennelijk reed ik te hard want ik werd door een motoragent van de weg gehaald. Voor het eerst van mijn leven! Gelukkig ging het alleen om snelheid (91 km per uur) maar ongelukkig is dat ze dat extra beboeten als het om wegwerkzaamheden gaat. Een bon van € 162,- was het gevolg :-(

Nu ga ik op weg naar Kasteel Engelenburg om daar 216 flessen af te leveren. Ik zal goed opletten dat ik niet te hard rij...

Geen opmerkingen: