maandag, december 07, 2009

Tringggg

Het is 07:05, in de morgen dus. De mobiel tringt naast mijn hoofd. Half versuft kijk ik naar het nummer: onbekend, toch maar opnemen. Hallo, met D... S...., kan ik wijn bij u bestellen? Ik lees in de krant over de chardonnay Kaaimansgat 2007 en daar wil ik er wel 6 van hebben. Ik (nog steeds suf): "wellicht kunt u een email versturen?". D.S.: "ik heb geen email, en ik zag dit nummer dus ik bel even". Maar natuurlijk, anders nog iets? Ja ook nog zes pinot noir 2008. Fijn, waar mag het heen?

Oftewel ik schijn in de krant te staan, en dat is vermoedelijk de Telegraaf in een stuk geschreven door Pieter Nijdam. Nog waarschijnlijker de zondagsversie want gisteren had ik ook twee bestellingen van nieuwe klanten. Wie heeft het gezien en wie stuurt mij een scan? Online is niets te vinden.

1 opmerking:

Anoniem zei

D ...... S........ > Dirk Scheringa misschien ??? Heeft natuurlijk geen PC meer om te bestellen vandaar nu via zijn mobieltje. In ieder geval weer een paar nieuwe klanten en dat is altijd mooi !