zondag, maart 22, 2009

Prettige verjaardag

De ene proeverij is de andere niet. Gisteravond had ik een zogenaamde 'verjaardagsproeverij' als verrassing voor de jarige. Totaal zo'n 18 gasten en ik met mijn flesjes. Nou zijn dit meestal vermoeiende proeverijen waar de helft van de gasten denkt: "wanneer kan ik aan het bier?". Dat werd door een aantal soepel opgelost door een bierflesje in de linkerhand en een wijnglas in het rechterhand te houden. De spitons bleven ook akelig leeg, behalve die van twee zwangere vrouwen...
Nu klinkt dit niet zo gezellig maar toch was het een leuke proeverij. De helft had namelijk echt interesse en vroegen van alles. En belangrijk, er werd voor € 1.500,- aan wijn besteld! Wel weer jammer dat ik op de terugweg in de file bij Muiden terechtkwam en zodoende pas om 02.00 uur thuis was.

Geen opmerkingen: