zaterdag, september 13, 2008

Druk?

Een druk weekendje is gisteren begonnen. Bestellingen weggebracht tot Brummen aan toe en 400 kilometer gereden, waarvan 200 in file. Gisteravond mocht ik Sabina assisteren bij een wijnproeverij voor haar werk. Later op de avond gaf mijn vader een wijnproeverij voor een vriendinnenclub.
Straks ga ik op weg naar Belgiƫ om zelf aan een proeverij mee te doen en ik kan gelijk twee bestellingen meenemen. Morgen vroeg opstaan en weer 200 kilometer terug rijden. Snel spullen pakken want er komen 70 mensen wijn bij me proeven in Buitenkaag. Daarna lekker uitrusten. Oh nee, 's avonds nog een wijn-spijsdiner met 35 liefhebbers! Maandag is een dagje om orders uit te werken en weg te brengen en dinsdag vroeg naar Schiphol voor de Zuid-Afrika reis.
Wat zal ik uitgerust en ontspannen aan de reis beginnen...

Geen opmerkingen: