dinsdag, mei 01, 2007

Nog twee dagen

Over twee dagen vertrek ik met de groep naar Zuid-Afrika. Wat voor te bereiden was is gedaan en wat mij betreft kunnen we! Zaterdag toch nog snel even een mailing verstuurd, maar er komen weinig reacties, de timing was ook minder gelukkig zo vlak voor koninginnedag en schitterend weer, wie zit er nou achter de computer? Nou ja, ik in ieder geval wel.
Op het prikbord en andere wijnsites gebeurd vrijwel niets, maar daardoor heb ik even tijd gehad bij te lezen over de Persoontjes die naar Spanje verhuizen. Wat een avontuur, daarbij valt mijn verblijf in Zuid-Afrika in het niet.

2 opmerkingen:

Robert Koopman zei

Probeer je dit blog ook een beetje bij te houden als je in ZA bent?

Ik lees dit blog elke dag even. Ik reageer maar wat minder want voor je het weet sta ik bij elke posting....

Maar ik ben erg benieuwd naar de ZA-trip.

Udo zei

zal lastig worden, het is een druk programma maar als er internet beschikbaar is?