dinsdag, juni 27, 2006

Bijna weg

Nog maar eventjes en dan ben ik bijna een half jaar in Zuid-Afrika geweest. Raar, of misschien niet, maar ik voel me wel thuis hier. Als je rondrijdt, weet je precies waar wat is, hoe er te komen, links rijden en al dat soort praktische zaken. Heel anders dan een vakantie. Zal de bergen missen, de warmte (een zonnige winterdag is gewoon 25 graden), de wineries op een kwartiertje afstand. Wat zeker geholpen heeft is de gastvrijheid van Eric en Mariƫtte de laatste weken. Dat zal ik dus ook missen: soepje van Mariƫtte, dik pak kranten van Eric en vooral het 's avonds doorproeven van vele wijnen. Afijn, donderdagmorgen vlieg ik weer terug en zal ik me weer snel thuisvoelen in Nederland.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Schoonsuus zegt:

In Hoorn kun je ook links rijden en er is ook wijn, kranten en snoep. Kom maar weer gezellig naar hier!

Tot zondag?

Anoniem zei

Beste Udo,

Zit het er al weer op??
Ik dacht echt dat je een jaar wegbleef? En deze 6 maanden zijn wel erg snel gegaan zeg....

Udo zei

Schoonsuus ik zie je zondag neem je schoonneger ook mee?

Robert een jaar was het plan, maar nu is het een en ander veranderd, je hoort nog van me!

Anoniem zei

ik ben wel benieuwd wat er allemaal te gebeuren staat udo. Ik hoop dat je gauw bij ons een avondje wijnen komt doorproeven en ons bijkletst, dan kletsen wij jou bij, groetjes
Ruud en Jacqueline

Anoniem zei

Goh udo dat is een verrassing. Was hard aan het sparen om in september bij je langs te komen in ZA. Nu maar een andeere bestemming kiezen voor datgeld. Ga maar voorintekenen op de top Bordeaux 2005.
Wel leuk je binnenkort weer eens de hand te schudden hier in warm Holland. See you

Anoniem zei

Jaap, blijven sparen voor Z-A, die veel te dure Bordeauxzooi is voor snelle Chinezen en maffiose Russen. In Zuid-Afrika mooi spul voor minder. Het plan om in sept. te gaan is er nog steeds.Je hoort van Udo.
Groet, Ruud