zondag, oktober 03, 2010

Oeps

In alle drukte van afgelopen week heb ik een klein foutje gemaakt. Jaarlijks is er een wijnveiling in Zuid-Afrika, de CWG veiling. Ik doe al een paar jaar mee en dit jaar weer. Maar in plaats van telefonisch te bieden heb ik per ongeluk meegedaan met 'proxy-bidding'. Oftewel ik heb maximale prijzen afgegeven voor bepaalde wijnen en hoeveelheden. Ik weet dus nu niet of ik iets gekocht heb en hoeveel. Als alles is gekocht ben ik een klein fortuin armer en mooie wijn rijker. Ik lees net dat de prijzen fors lager zijn dan vorig jaar, wel 25% dus er is best kans dat ik veel krijg...

2 opmerkingen:

Ruud zei

In plaats van een klein foutje leest jouw pa eigenlijk een "groot" foutje!!
Ruud.

Anoniem zei

Hoi Udo , ik weet nog wel een CWG proeverijtje begind volgend jaar waar die flessen meer dan welkom zijn :) Groeten, Ronald Heijden